O společnosti GFB Autosklo Praha


Historie společnosti GFB Autosklo

Firma GFB Autosklo Servis s.r.o byla založena 27.11.2011 a je nástupní organizací firmy GFB Autosklo s.r.o.; založenou 3. 8.1993 jako právní subjekt se základním jměním Kč 200 000,- (s.r.o.) se sídlem na Praze 9. Do konce roku 1994 firma pracovala na své stabilizaci, zajištění zahraničních dodavatelů SekuritPilkingtonSplintex). Do 30.6.1996 pracovala firma na vymezení sfér obchodního vlivu s ostatními, významnými konkurenčními firmami (Autosklo ASSEuroAutosklo AWS atd…), s výsledky, které dopadly velmi uspokojivě. Souběžně s touto činností se firma zabývala stoupající poptávkou na našem trhu po bezhotovostním styku se zákazníkem.

Před koncem roku 1995 jsme vstoupili do prvního kontaktu s tehdy monopolní Českou pojišťovnou na bázi makléřských firem. Ke konci roku 1996 z důvodů velkého množství likvidovaných škod se stal tento stav neudržitelným a na základě jednání s ředitelem obchodní divize pojišťovny firma vstoupila do smluvního vztahu. Od 1.1.2000, kdy došlo k ukončení monopolu České pojišťovny v oblasti zákonného pojištění odpovědnosti začali pracovníci firmy na základě informací České kanceláře pojistitelů mapovat rozdělení klientů mezi pojišťovny, které od 1.1.2000 začali uzavírat zákonné pojištění odpovědnosti.

Na základě tohoto průzkumu firma dospěla k závěru, že je třeba vstoupit do smluvních vztahů s dalšími pojišťovnami. V současné době má firma GFB Autosklo Praha uzavřeny smluvní vztahy se všemi významnými pojišťovnami se statusem partnerů, který firmu opravňuje k uzavírání pojistných smluv, připojištění a ke spolupráci při řešení pojistných událostí, což v praxi znamená minimální časovou zátěž pro zákazníka. Nyní naši pracovníci pracují na maximální možné míře odstranění byrokracie mezi zákazníkem a pojišťovnou.


Napsali o nás

Autosklo G.F.B.: OKNA od profesionálů

LP magazín – 2/2005

Rozbité přední sklo kamínkem vystřeleným od kola projíždějícího auta nebo zlodějem vyražené boční okno – to jsou vlastně lapálie. Ale taková lapálie dokáže někdy pořádně potrápit. Kde sehnat servis? Za jak dlouho mi sklo opraví? To jsou otázky, které řidiči okamžitě proletí hlavou. A ještě horší pocity se dostaví o něco později, když zjistí, že sehnat rychlý a kvalitní servis automobilových skel není vůbec snadné. Ne však pro klienty LeasePlanu. Ten totiž – počínaje jarem letošního roku – zahájil spolupráci se společností GFB Autosklo Praha, která dokáže problémy se zničenými okny vyřešit způsobem, jenž by měl většinu řidičů plně uspokojit.

Česká společnost GFB Autosklo Praha, působí na českém trhu od roku 1993. Od samého počátku se specializuje na servis automobilových skel. „Důležitým okamžikem v historii firmy se stal rok 2004, kdy na pozici obchodního ředitele nastoupil pracovník se vzděláním na zámořských univerzitách, který do té doby sbíral zkušenosti v silných mezinárodně působících firmách, mj. i jako manažer exportu do střední a východní Evropy významné nadnárodní potravinářské společnosti,“ říká majitel firmy Štěpán Flieger a dále doplňuje: „Nový obchodní ředitel moc dobře věděl, Jak velkou komplikací mohou být třeba pro obchodníky firem drobné poruchy, jako jsou právě prasklá skla nebo proražené pneumatiky Není proto divu, že přišel s myšlenkou za měřit se více na klienty s početnějšími vozovými parky a nabídnout jim prvotřídní servis vymykající se tuzemským zvyklostem. Logicky se nabízela spolupráce se společnostmi zabývající se operativním leasingem. Do této kategorie spadaly společnosti jako LasePlan a ARVAL CZ.“

Nové sklo do pěti hodin

Oprava nebo výměna skla komplikuje řidičům život především vinou delších čekacích lhůt v servisech. Toho si byl vědom i Petr Heřmánek, a proto doba opravy byla jedním ze stěžejních bodů, na které se zaměřil. Dnes mají zákazníci LeasePlanu jistotu, že  G.F.B. Autosklo Praha opraví jejich okno do pěti ho din od přistavení vozu do servisu. “Samozřejmě existují výjimky, ale z 99 procent máme potřebná skla k dispozici, takže uvedenou lhůtu dokážeme dodržet, a to i o víkendu,” upřesňuje Petr Heřmánek. Tím však nadstandardní servis firmy nekončí.
Významným bonusem společnosti je síť servisů, která pokrývá celou Českou republiku .”Máme patnáct poboček. Maximální vzdálenost do nejbližší z nich je až na několik málo menších regionů 50 kilometrů,” říká Petr Heřmánek. Pro všechny servisy platí jedno telefonní Číslo, které je v provozu sedm dní v týdnu 24 hodin denně. “Jsme tak schopni operativně nasměrovat klienta do nejbližšího servisu. Řekněme, že třeba obchodník jede z Olomouce do Prahy a rozbije se mu sklo. Zavolá na náš dispečink, ten se ho zeptá na jeho aktuální polohu a doporučí mu, na který servis se může obrátit, třeba na brněnský. Pokud vůz není pojízdný (co si budeme povídat, s rozbitým před ním sklem se moc dobře nejezdí), nabídneme mu pick-up servis, to znamená, že si pro auto dojedeme,” dodává Petr Heřmánek. Autosklo G.F.B. navíc za řidiče vyřeší všechny administrativ ní úkony — nahlásí nehodu LeasePlanu, a když je třeba, vyjedná vše i s pojišťovnou.

Klienti jsou spokojení

První zkušenosti se službami G.F.B. Autosklo Servis s.r.o. jsou velmi dobré. Potvrzuje to i technický ředitel společnosti LeasePlan ČR Peter Škoda: „Po několika měsících spolupráce už můžeme vyhodnocovat reakce našich klientů a musím uznat, že všichni, kdo s firmou G.F.B. Autosklo Servis s.r.o.. přišli do styku, si její servis maximálně pochvalují.“ K jejich spokojenosti určitě přispívá i ceník prací. „Snažíme se držet ceny na zajímavé úrovni. To ale neznamená, že bychom šetřili na materiálu, s nímž pracujeme. Zásadně nabízíme pouze značková autoskla z vysoce kvalitních materiálů. LeasePlan by ani nic jiného ne připustil,“ dodává nový obchodní ředitel.
Vedení firmy G.F.B. Autosklo servis. se snaží o to, aby byly služby firmy ještě propracovanější. „I proto v mnoha případech osobně volám našim zákazníkům a ptám se jich, jestli byli s naším servisem spokojeni, případně na to, co bychom podle nich mohli zlepšit. Mám tak informace první ruky a můžu na ně bez zbytečných průtahů reagovat. Nedávno se mi třeba svěřil fleet manager společnosti Kofola, že by uvítal, kdybychom měli nějaký servis poblíž jejich centrály v Krnově. To je právě jedno z mála slabších míst v naší síti. Pokusíme se Kofole vyhovět. Snad se nám podaří najít řešení, které jí bude vyhovovat. Každopádně počítáme s tím, že síť našich servisů bude hustší a hustší. A doufám, že to nebude dlouho trvat se svými službami vyrazíme i za hranice České republiky.“


Naši klienti

ABB, Abbott, Accenture, Addecco, Boost, Capital Express, Castrol, City Bank, Connoco Philips, Contactel, Čedok, České Radiokomunikace, DAB, DSP, Deceuninck, DHL, Electroworld, Electrolux, Eli Lilly, Eltodo, Gillette, Hess, Johnson Controls, Jungheinrich, Janus, JVC, Kofola, Kraft Foods, Logica CMG, Makro, Mapei, MC Bauchemie, Metrostav, Minosterstvo Obrany, MSD, Navarti, Nestlé, Novartis, P.N.S., Peguform, Pfizer, Phenix, Pražská Plynárenská, Pražské Pivovary, PRE, Preciosa, Pregis, PVT, Rehau, Salvete, Sara Lee Apparel, Semax, Silnice Brno, Silniční stavitelství Praha, Skanska, Spak, Spofa, Still, Stival, Strabak, Syner, Techdata, Tesco, Telefónica O2, T-mobile, T-systém, Unilever, Unis, Werawerk, Whirpool, Wurt, Yamanouchi a další.